wyszukiwanie zaawansowane
1 » Instrukcja odbioru przesyłki kurierskiej2

Producenci

Kategorie

Szukaj

Opinie o produktach

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail

 

Rzetelna Firma

Instrukcja odbioru przesyłki kurierskiej

Data dodania: 17-08-2018

Kurier nie ma obowiązku samodzielnie wnieść do przesyłki o wadze powyżej 30 kg. Kurierzy najczęściej pomagają wnieść przesyłkę jednak zależy to od kuriera.
Kurier po dostarczeniu przesyłki do Państwa ma obowiązek odczekania 10 min, w czasie którym macie Państwo prawo sprawdzić zawartość przesyłki i ogólny stan towaru. W przypadku przesyłki "za pobraniem", sprawdzenie przesyłki możliwe jest dopiero po uregulowaniu kurierowi należności.

W przypadku gdybyście stwierdzili Państwo, że sprzęt został mechanicznie uszkodzony lub posiada braki, kurier ma obowiązek natychmiastowego spisania protokołu szkodowego i pozostawienia Państwu jego kopii. Uwaga! odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami Kupującego i kuriera.
 
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych  w przesyłce będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej protokołu szkodowego. W takim przypadku Kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z naszą firmą, nie później jednak niż w ciągu 24 godzin od momentu doręczenia przesyłki nie licząc dni wolnych od pracy.

UWAGA! Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń - powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia mechanicznego przesyłki podczas transportu.
Jeżeli nie wykonają Państwo wspólnie z kurierem  protokołu szkodowego na tę okoliczność w momencie odbioru przesyłki  to droga reklamacji zostaje zamknięta.
 
Jeżeli zgłaszamy w protokole uszkodzenie przesyłki to koniecznie musimy zaznaczyć pole
-
Czy opakowanie zewnętrzne przesyłki jest uszkodzone ? na TAK.

Jest to warunek konieczny do dalszej reklamacji.

Proszę pamiętać jeżeli przesyłka posiada uszkodzenia zewnętrzne lub jest podejrzenie, że w środku znajdują się uszkodzone towary to protokół szkody należy spisać w dniu dostarczenia przesyłki. Jeżeli protokół zostanie spisany w innym dniu niż dzień dostawy to reklamacja nie będzie mogła być uwzględniona.

Przejdź do strony głównej